Alex Frei zum FCB?

Themen Autor: tom23   Erstellt: 07-25-2009, 18:29   Antworten: 15
Seite 1 von 2 (16 Objekte)   1 2 >
Beiträge sortieren: Zurück Weiter
  •  07-15-2009, 16:09

Alex Frei zum FCB?

Habe so ein gerücht gehört Alex Frei zum FCB und das sie beidseitig interesse haben:Wäre schon cool wen er zu basel kommt aber ich glaube eigendlich nich so daran BVB coach wird sein besten stürmer sicher nicht ziehen lassen und die ablöse summe wäre sicher auch nicht wenig. Ja mal schauen was passiert das wäre ja ein Top transfer oder was meint ihr?
    • IP Adresse ist Registriert
    • Bericht
  •  07-16-2009, 18:26

AW: Alex Frei zum FCB?

Jetz ist es definitiv Alex frei verlot Dortmund und wächslet zum fc Basel was für e Hammer
    • Bericht
  •  07-17-2009, 11:11

Wink [;)] AW: Alex Frei zum FCB?

Ja klar wäre ein sehr super transfer. Er war ja schon einmal beim FCB und dort hat er 1 einziges Tor geschossen. Hoffentlich werden es dann etwas mehr sein!!
    • Bericht
  •  07-17-2009, 11:16

von wo weiss du jetzt das?????
    • Bericht
  •  07-17-2009, 12:00

es isch no nid klar!!! aber si si am verhandle und wie gseit es si beidi iverstande

ablösesumme: 5mio

• Bericht
  •  07-17-2009, 12:21

Vor hompage vo Dortmund. Hanis gläse und sie löne jetz lo zie vöus si härtzens Wunsch isch nach Basel Cho
    • Bericht
  •  07-17-2009, 12:25

Ja klar aber es gseht guet us vo beidne Site isch nur no e sach vor zit und vor. Transfersumme gloub öbe 5-6 milione
    • Bericht
  •  07-17-2009, 14:35

Es weri scho Hammer cool wen alex Frei zum Fc Basel ku würi will den weren sie mit abstand inere andere liga
    • Bericht
  •  07-17-2009, 16:56

Das isch e so :-) i glaube fescht dra daser chunt das wär so Dr Hammer de chunt vilech dr streller au wider chli me in Fahrt wie ou scho
    • Bericht
  •  07-17-2009, 20:37

Für den FCB ist dies ein Top Transfer.
    Ausserdem will der BVB den Vertrag des schweizer Nationalspielers nicht verlängern. Die dortmunder Fans machen allerdings Druck, damit er bleibt.

Für mich allerdings ist dies kein sehr guter Transfer, da ich ihn lieber in gelb-schwarz sehen möchte. Aber sicher nicht bei BaselWink
    • Bericht
  •  07-18-2009, 0:11

Ja für yb würder nie kicke wener id schwiz chunt woner ou macht chunder nur zum fcb chöitnech jetz scho gfast mache wener de gäge yb Sini Goals macht und userdäm heit dir dr doumbia dä isch genau so guet wie dr frei
    • Bericht
  •  07-18-2009, 11:31

ja mir isch das glich öb dr Frei iz würkläch zum Fcb chunt. Dr Fabian Frei isch ja iz usglehnt a FC St.Gallen auso bruchts wider ä Frei z Basel oder was???:-) Mit äm Dumbia, hesch rächt da hei mir würkläch ä guädä schtürmer.
    • Bericht
  •  07-18-2009, 12:40

Das isch e so Basel brucht e frei und wen dr fäbu de wider chunt hemer 2 freis:-)
    • Bericht
  •  07-20-2009, 6:09

FCB ist groß. Ich bin ein Amerikaner, der einen Übersetzer benutzt, ist FCB für 8 Jahreszeiten gewesen folgend. Traurig, wenn dies nicht richtig übersetzt wird. Ich freue mich, dass Frei jetzt ist, unterstützt in Basel, Hoffnung, dass sie sehr gut in Europa Liga machen, sowie die Liga.

Meine Familie ist teilweise von der Schweiz, das ist, wie ich interessiert geworden bin.
    • Bericht
  •  07-25-2009, 9:52

Jjjjjjuuuuuhhhhheeeee mir hai der Frei!!!

Ich freu mich voll ufs Spiel morn gäge Sion, sie händ sicher jetzt scho ali weichi chnü scho nur bi de vorstellig das sie gäge dä Alex Frei in blau-rot spile münd!

GO BASEL

• Bericht
Seite 1 von 2 (16 Objekte)   1 2 >
Als RSS Feed in XML ansehen