Aarau Meister 07/08 Das wer doch mal öppis neus... und das isch au möglich idä schwiizer league.....
Jedoch dänki das GC und FCB sich um de Titel strieted ...isch da Aarau de lachend dritti ? oder Züri.... Das werdemer gseh ... Die Saison wird ih minere sicht sicher eini vo dä usglichnigste....
FC Aarau 4eva
Scho weder so öpper, wo dur en rosaroti Brülle lueget...
OK Wunder sind immer möglich, aber ned bim FCA
FCA muess weder geg de Abstieg kämpfe, und vel. bringts jo gar nüt, well s Stadionprojekt söt au stoh bis endi saison suscht geht ke lizenz.
FC Aarau12: Aarau Meister 07/08 Das wer doch mal öppis neus... und das isch au möglich idä schwiizer league..... Jedoch dänki das GC und FCB sich um de Titel strieted ...isch da Aarau de lachend dritti ? oder Züri.... Das werdemer gseh ... Die Saison wird ih minere sicht sicher eini vo dä usglichnigste.... FC Aarau 4eva
chm chm...din ärnscht?
Noch so einer wie Sion69, Aarau und Meister, Ho Ho Ha Hi Hoooo Hi Hi usw...............................................
Mal ne frage, an ALLE AARAUER FANS:Habt ihr noch eine Rechnung offen mit den Schaffhausern Fans von letzter Saison??
Nimmt mich nur Wunder, weil gestern nach dem Challenge League Match: FC Wohlen - FC Schaffhausen (2:2) haben in Wohlen Aarau Fans (!!) Schaffhausen Fans attakiert.Liebe Grüsse
Dzemaili
Dzemaili:Mal ne frage, an ALLE AARAUER FANS:Habt ihr noch eine Rechnung offen mit den Schaffhausern Fans von letzter Saison?? Nimmt mich nur Wunder, weil gestern nach dem Challenge League Match: FC Wohlen - FC Schaffhausen (2:2) haben in Wohlen Aarau Fans (!!) Schaffhausen Fans attakiert.Liebe Grüsse Dzemaili
hehee findi witzig
GC Züri 1886
Nüt geg GC aber wiso sait immer jede all Jahr GC wir um de Meistertitel mitkämpfe das isch quatsch!
Ich han rescherschiert und denke de FCZ machts das Jahr wider..
Leider xD
Brot:Nüt geg GC aber wiso sait immer jede all Jahr GC wir um de Meistertitel mitkämpfe das isch quatsch! Ich han rescherschiert und denke de FCZ machts das Jahr wider.. Leider xD