was isch mit em fcsg los??

Themen Autor: steinson   Erstellt: 09-19-2007, 18:56   Antworten: 20
Seite 1 von 2 (21 Objekte)   1 2 >
Beiträge sortieren: Zurück Weiter
  •  08-06-2007, 13:01

was isch mit em fcsg los??

was isch los mit em fcsg??

cha mer da öpert erkläre??

grüess und FCB 4-ever!!!

• IP Adresse ist Registriert
    • Bericht
  •  08-06-2007, 14:08

AW: was isch mit em fcsg los??

Ich han kei ahnig wärum dr fcsg so schlächt spielt und fast kei goal schüsst...

Vor dr saison isch für mich dr fcsg en gheimfavorit gsie, aber jetzt scho eher nüme, hoffe das es am fcsg bald besser gaht...

villicht wäg em Alex!

grüess an alle

• Bericht
  •  08-06-2007, 17:16

nei am alex liits nid wel sie hend jo au no de aguirre wo cha goals schiesse!! de isch au nid schlecht! aber weme i 4 spiel nume 1 goal schiesst dennn isch da scho chli schlimm!

grüess und FCB 4-ever!

• Bericht
  •  08-06-2007, 19:45

Äbe isch nüd los mit dene.

A ja Erklär mer mal was mit dim FCB los gsi isch am sunntig?

• Bericht
  •  08-06-2007, 20:12

Ich glaub das liegt am Trainer!
    • Bericht
  •  08-06-2007, 22:36

FC Sitten:

Äbe isch nüd los mit dene.

A ja Erklär mer mal was mit dim FCB los gsi isch am sunntig?

Nicht auf den FCB reflektieren, ja, wir haben einen auf die Schnauze bekommen und wenn es so weitergeht bekommen wir gegen Sion noch eine ab ! Aber das mit St. G. ist brutal, meine Meinung, Fringer war mal Top und jetzt ein Flop................. ( der hat schon seit JAHREN NICHTS MEHR BESONDERES GELIEFERT, ausser Flauten )

• Bericht
  •  08-07-2007, 9:29

Also de Trainer hät sowieso kei ahnig, aber er isch es sicher nöd.
    De Feutchine vergit chance um chance. de Aguirre isch nüme so presänt wie letschti Saison und de Alex fählt.
    d'St.galler händ halt chli päch aber das chunt scho no.

Hopp GC

und st.galle(gege fcz und fcb)
    • Bericht
  •  08-08-2007, 15:34

Jaa, St.Gallä isch sälbershculd... sie suechet nochemene Stürmer, und verpflichtet en Fernandez wo letzt Saison 3 Goal gmacht het?? Ja super, er erwartet ja nöd, dass jez St.Gallä besser werd, oder? Denne könntet ihr ja gerade so gut den Topscorer einer 2. Liga Mannschaft nehmen, auf dass komts auch nicht mehr draufan...

hopp züri

• Bericht
  •  08-09-2007, 13:13

was mit de Espen los isch, das wüssed sie glob ned mol selber.

Aber am rainer liits ned. er chan au ned meh mache als, mit ihne trainiere und ihne motivation geh. de sportchef söt gschieder amene andere ort noch stürmer luege und het gschieder im summer stürmer kauft, verteidiger hemmer jo eigentlich gnueg.

jetzt müemer halt mol luege, wer weiss, vielicht gits geg züri ä überraschig. mit dem hoche sieg vo YB über dr FCB het jo au niemert grechnet:-)

Auf gehts Espen, kämpfen und Siegen:-)

• Bericht
  •  08-10-2007, 17:28

Bini nit ganz iverstannu, mier chas ja eiguntli gli si aber ich seiti es liggut scho am Trainer! Der hed d üfgab d lit ds motivieru, und mich dücht settig motiviert spillunsch nit gat!

hoffe trotzdem dasch wider ebiz erwachend!!

ALLEZ SION

• Bericht
  •  08-10-2007, 19:58

Was hän dir alli me muess nit immer grad vonere Krise rede wenn me nit sone guete Start ka het .... das ka passiere St Galle wird 100% no besser. Wo Basel gege YB so hoch verlore het, hän au grad alli vonere Krise gredet e sone usrutscher ka allne passiere ... luege mir mol zrug ca. 2 Joor: dört het Basel au YB mit 6:1 im Stade de Suisse gschlage, so klini usrutscher passiere allne ...! und d Rolf  Fringer isch sicher nit e schlächte Trainer....är het eifach grad mit de Verletzte ....!

FCB 4-ever

• Bericht
  •  08-10-2007, 20:07

Jonathan:

Was hän dir alli me muess nit immer grad vonere Krise rede wenn me nit sone guete Start ka het .... das ka passiere St Galle wird 100% no besser. Wo Basel gege YB so hoch verlore het, hän au grad alli vonere Krise gredet e sone usrutscher ka allne passiere ... luege mir mol zrug ca. 2 Joor: dört het Basel au YB mit 6:1 im Stade de Suisse gschlage, so klini usrutscher passiere allne ...! und d Rolf  Fringer isch sicher nit e schlächte Trainer....är het eifach grad mit de Verletzte ....!

FCB 4-ever

ja aso bi sg chas ja nuna besser werde
    • Bericht
  •  08-10-2007, 22:34

Vilicht send Sie dere Sachn z sicher gsee und hend denkt mer sind mega starck

• Bericht
  •  08-10-2007, 22:43

aso jaa, vonere krise döffmr nöd z'früh rede..

wemmer aber nach 5 Spiel, met 2:11 und 0 Pkt.  am tabelländi liiht, denne muessmr sech ächt froge...

muen aber au es komplimänt mache, esch hüt ede 1. halbziit e gueti läischtig xii vom FCSG, aber de FCZ het nach de Pause, hervorragend gspillt, au wieder wünderschön (siehe vorbereitung 3:1 von chikhaoui)

Hopp Züri!!

• Bericht
  •  08-11-2007, 16:59

so uusergwöhnlich isch sis dribbling im strafruum au wieder nöd gsi...

GC Züri und Pro Nunez

• Bericht
Seite 1 von 2 (21 Objekte)   1 2 >
Als RSS Feed in XML ansehen