Es isch scheissegal wer euen beschte Spieler isch! Wichtig isch nur, dass dä FCS eu hüt schloht! Mit wellem ''beschte Spieler'' ihr uflaufed interessiert uns nid :-D
Hopp Schaffhuusä!
FCS-YB: Es isch scheissegal wer euen beschte Spieler isch! Wichtig isch nur, dass dä FCS eu hüt schloht! Mit wellem ''beschte Spieler'' ihr uflaufed interessiert uns nid :-D Hopp Schaffhuusä!
HaHA YB het 2:0 gwonne! Nüt esch es gsi met em ne FCS-Sieg.
31. 1:0 Raimondi
59. 2:0 Häberli
wombat: FCS-YB: Es isch scheissegal wer euen beschte Spieler isch! Wichtig isch nur, dass dä FCS eu hüt schloht! Mit wellem ''beschte Spieler'' ihr uflaufed interessiert uns nid :-D Hopp Schaffhuusä! HaHA YB het 2:0 gwonne! Nüt esch es gsi met em ne FCS-Sieg. 31. 1:0 Raimondi 59. 2:0 Häberli
Jojo, cha passierä... Nögsch mol denn! Aarau müend mer eifach no überholä, egal wiä!
über dä varela chamer nöd viel segä ... nume daser en verdannte vollidiot isch provozierä bis in hag abe und immer schwalbene und hine düre am anderä eis haue...
HEY Jungs und medels
All vo YB sind guet und schusch würdits nid gwünne
den sie holit jetzt en sieg gägä GCZ .
HOPP BSCYB
Hmm... YB ist eine durchschnittliche Mannschaft... Aber ich würde auch Hakan Yakin zum besten Spieler kühren...Nehmt uns am 2. letzte Spieltag den Meister nicht weg... :)
eimol muess ich im dzemaili recht geh...yb isch nur durchschnitt. die meischte spiler send scho guet, aber ihri leischtige schwanked zimli...und als basler säg ich, das de hakan und de varela die beschte send!!
und für de 2.letscht spiltag...HOPP YB!^^
YB esch secher ned nome dorchschnitt.De FCZ het de letschti Meistertitel YB z'verdanke, weil sie de FCB im zweutletschte spiel au gschlage händ.
YB, Meiter oder Cupsieger 07/08
hehe...grenzt würkli an e wunder!
übrigens no respekt für de glaube an meistertitel bi yb...aber ich muess euch entüsche, meischter werde mir!
fc basel, schwiizermaischter!
dzemaili: jetzt simmer wohl widr normal,he? =)