GC:FCB

Themen Autor: Bulldogs   Erstellt: 08-30-2007, 19:49   Antworten: 22
Seite 2 von 2 (23 Objekte)   < 1 2
Beiträge sortieren: Zurück Weiter
  •  08-20-2007, 18:43

AW: GC:FCB

ier müend jetzt nöd jetzt soo dumm due will ier gg eus verlore hend!!! vo wege verletzti spieler d oeri und de gross müend wieder zeme finde!!!so en ***!!!!!! d bisler zyt isch langsam aber sicher verbii!!!! und mit derartige fehlichuf wie huggel oder streller wirds au nöd besser!!! und das mit em profitiere stimmt natürli au aber über das wili jetzt gar nöd diskutiere sie chönd sich ja eh irgendwie usered...

GC Züri

• IP Adresse ist Registriert
    • Bericht
  •  08-20-2007, 19:30

Eine ZH Nummer habe ich auch, nur den FCB Kleber würde ich mir nie aufs Auto pappen, der arme Lack.

Aber schön das es das gibt.Big Smile

• Bericht
  •  08-20-2007, 19:35

Muss Dir leider Recht geben, der FCB ist seit einer Weile nicht mehr Meischterfähig, nicht erst seit gestern.

Die ganze Politik stimmt so nicht. Gigi Solarium Oeri muss Christian zwei drei neue Spieler zugestehen oder gehen, damit andere Wege gesucht werden können, um wieder die Spitze zu erreichen. Falls dies nicht der Fall ist, sehe ich keine Chance, wenn man sogar gegen ein unsicheren GC verliert, der an Basel seine Sicherheit zurückgewinnt.

Etwas muss geschehen, leider kuschen alle vor Oeri, das ist schade, weil der Abwärtstrend so mit aller Wahrscheinlichkeit weitergeht.

Die zwei Verstärkungen Huggel und Streller sind Totalausfälle, auch die anderen sind nicht effizient, das ist eine Tatsache die jedoch verkannt wird.

Gruess vomene Heimwehbasler

• Bericht
  •  08-20-2007, 21:37

I wurd nid so schwarz mole. Dr FCB isch sicher nochwievor Maischterschaftsfähig. D Ufftritt sind nid grad eme Maisterkandidat würdig, aber wenn die richtige Lüt im richtige Momänt wieder einsch s Richtige mache, denn wird de FCB sicher zue alter Stärggi finde. I mein, die hän noch wie vor es Kader, wo e Mänge andere Club wurd Nidisch wärde. Mit midestens 7 Natispieler (drvo 1-2 Natigoalies sowie 2-3 Schwizer Nati-Spieler) muess sich dr FCB nid verstegge.

Wenn no dr eint oder ander Zuezug kunnt und die Heikli Positione so verstärggt wärde, chunnts sicher besser. Und us 5 Spiel mit dr "Stammverteidigung" Maisorovic, Marque mit nur 5 Gegeträffer, das isch jo Grundsätlich nid schlächt.

Zuedäm hän si Gege d Hoppers au nid schlächt gspielt. Si hei aber ebbe eifach iberhaupt nid gspielt, was fasch schlimmer isch.
    • Bericht
  •  08-23-2007, 21:44

Kamanaco:

Eine ZH Nummer habe ich auch, nur den FCB Kleber würde ich mir nie aufs Auto pappen, der arme Lack.

Kannst ihn ja an die Heckscheibe kleben.......... ( Nur so ein Tip )

Aber schön das es das gibt.Big Smile

• Bericht
  •  08-24-2007, 16:31

Es git viel z'vil Ex-GC's bi Basel id de letschte jahr.

Bsp. Murat, hakan, Cantaluppi, Zubi, Gross, Zanni, Petric, Kawelashwili, Smilijanic, Baykal, Haas, Berner usw.

Ich denke mal das war mal beweis genug

• Bericht
  •  08-27-2007, 0:31

DANKE Thun.............. Gäll Bulldogs, Schaadefreud kaa sooooo schön si.......................

Ja ihr GayCee ler, nicht alle, aber alle die grossgek.......... die Demontage des FCB probagiert haben.................. so schnell geht man im kleinen Thun baden und hat nur noch einen Punkt Reserve zum Strich !  

• Bericht
  •  08-30-2007, 19:49

lieber gg basel günne und gg thun verlüre als umgekehrt!!! wett ja eu gg thun gseh aber vergiss nöd mier hend eu gschlisse 2:0 hahahaaaa

*** bisel

• Bericht
Seite 2 von 2 (23 Objekte)   < 1 2
Als RSS Feed in XML ansehen