Wer soll Torhüter sein bei der EM 08??

Themen Autor: GCZ_27   Erstellt: 05-24-2011, 20:38   Antworten: 150
Seite 7 von 11 (151 Objekte)   « Erste Seite ... < 5 6 7 8 9 > ... Letzte Seite »
Beiträge sortieren: Zurück Weiter
  •  08-13-2007, 22:26

AW: Wer soll Torhüter sein bei der EM 08??

Bulldogs:

für mich isch immer no de coltorti de bescht(au nachem 3:3 gg luzern)mier hend hald kein bessere i de schwiiz de zubi isch z alt und z schlecht und de benaglio isch z unerfahre er bruucht no meh zyt und praxis über de leoni und so mümer gar nöd rede da chöntsch au irgend en 1.liga goali nee.

Grasshoppers

ja aso en grössere patzer als de vom coltorti hani höggschtens bi eusem grümpi bi de 2.Klass Maitli gseh... echt paindlich sorry a all *Coltorti-Liebhaber* oder halt aifach GC-Fans
    • IP Adresse ist Registriert
    • Bericht
  •  08-13-2007, 23:18

Zubi, Benaglio und Wölfli (wenn dä wieder so guet spielt wie vor sinere Verletzig)

De Floporti isch zue arrogant und zwenig guet und au es Risiko in Sache Karte.

Benaglio wird sicher i däm Johr no vorwärts ko. De Zubi macht sich eigentlig au nid Schlächt und leistet sich ämmel nid so riese Patzer wie de Coltorti.

Au en Herzog, König, Zibung oder susch öbber wär no de besser dritt Goolie as de Coltorti.
    • Bericht
  •  08-14-2007, 18:55

hey du pfeiffe ich glaub du luegsch e chli wenig fuessball(höchschten irgendwelchi grümpis) ich gib ja zue das es en riise patzter gsi isch aber das isch au scho am ene zubi oder amne costanzo passiert.naja de köbi isch glicher meinig er spielt im nöchschte spiel gg holland!!!!hehehee

GCZ

• Bericht
  •  08-14-2007, 21:16

Coltorti hat schon seit längerem, ja sicher schon halbes Jahr vor Saisonende, ein Tief.

Kommt er da nicht raus, wirds eng für ihn.

Vielleicht müsste ihn der Berner Oberländer und der Secondo Basler mal auf die Bank setzen.

• Bericht
  •  08-16-2007, 15:48

Dä ZUBI

• Bericht
  •  08-16-2007, 17:19

pfff Kamanaco!

du bist wohl ein wenig neidisch auf coltorti? dass ihr keinen torhüter aus der nati habt? schon noch schade, dass zubi "verjagt" wurde, jetzt habt ihr nur noch susi costanzo, der immer auf eurer beschissenen torlinien rumsteht..

wie heisst es so shcön: EUER NEID IST UNSER STOLZ!

nur wegen einem fehler (in luzern) ist zubi wieder viel besser als fabio? zubi hat bestimmt in den letzten jahren einige fehler mehr als PRO COLTORTI gemacht!

• Bericht
  •  08-24-2007, 12:45

gege holland hed de coltorti es paar guet gheppt!!!Wink das müender zu geh de zubi hetti das go lau öbercho wen ned no eis meh!!!

De coltorti werd spötischtens noch de wenterpause weder voll do sie ond bes den...!

Er hed nebe es paar patzer aber au weder glantz parade zeigt, wie gege bisel i de erste min. wo er de schoss vom chipperfield a t'latte abgwehrt hed!!!

Jede Goli hed sini schwäche ond stärche au de zubi!!! ond de zubi esch gröste teils bi de wm oni gegegol blebe, well er en supper Abwehr gha hed!!! ich mein er hed ned oft müesse i griffe!!!

• Bericht
  •  08-24-2007, 15:32

1. Coltorti

2.Benaglio

dä zubi isch eifach scho e chli zu alt...

• Bericht
  •  08-24-2007, 15:54

ich glaube de Zubi und de coltorti sind besser als de Benaglio.

Es chunt druf ah wehr besser in form isch.

• Bericht
  •  08-24-2007, 16:22

Also ich wür dä leoni oder dä wölfli

FCZ FCZ FCZ !!!
    • Bericht
  •  08-24-2007, 18:31

GCZ-BOY:

gege holland hed de coltorti es paar guet gheppt!!!Wink das müender zu geh de zubi hetti das go lau öbercho wen ned no eis meh!!!

De coltorti werd spötischtens noch de wenterpause weder voll do sie ond bes den...!

Er hed nebe es paar patzer aber au weder glantz parade zeigt, wie gege bisel i de erste min. wo er de schoss vom chipperfield a t'latte abgwehrt hed!!!

Jede Goli hed sini schwäche ond stärche au de zubi!!! ond de zubi esch gröste teils bi de wm oni gegegol blebe, well er en supper Abwehr gha hed!!! ich mein er hed ned oft müesse i griffe!!!

aso s goal vo holland ish en riese abwehr-patzer xii! sho klar chan da de coltorti nix mache!!
    • Bericht
  •  08-24-2007, 20:17

hallo zusammen

ich denke ebenfalls, dass coltorti eine gute leistung gegen holland gezeigt hat. köbi soll sich zeit lassen um die richtige entscheidung zu fällen. sicherlich, zubi hat leaderqualitäten, welcher dieser jungen mannschaft mental rückhalt geben kann. schön ists auf jeden fall, dass köbi eine auswahl hat.

• Bericht
  •  08-26-2007, 21:00

wänns n zubi isch wiä a de WM den binn ich zfride mitm...
    • Bericht
  •  08-27-2007, 13:55

wens nach mier gah würd:

1. Vailati oder Leoni
    2. Vailati oder Leoni
    3. Benaglio

De Leoni spielt letschter Ziit relativ guet, hebt alles was er muess, aber die "unhaltbare" hät er nöd.
    De Vailati hebt viel, hät aber au grad soviel pazer, aber en Goalie wo no viel Potenzial hät. 

de Zubi isch z alt. de Coltorti hät z viel pazer und attackene.

• Bericht
  •  11-13-2007, 19:35

Wie sicherlich viele von euch heute im Blick gelesen habt, wenn heute die EM wäre, wäre Johnny Leoni der Torhüter...
    ... und das wäre sicherlich nicht nur "dieses Wochenende" gewesen, ich finde Johnny Leoni der beste Torhüter, von denen 6, denn:

1. Pascal Zuberbühler
    Ich gebe es zu, er war noch nie mein Lieblings-Torhüter, aber er ist viel zu alt, und hat zuu viele "Schnitzer" im Spiel.

2. Fabio Coltorti
    Sitzt ja in Spanien nur auf der Bank, und somit wohl für alle kein Thema um die Position des Torhüters an der EM.

3. Diego Benaglio
    Würde ich persöndliche entweder als Torhüter Nummer 1 oder Nummer 2 setzen, hat vlt Nachteile, weil er in Portugal spielt.

4. Germano Vailati
    Noch zu unbekannt, hat zwischendurch wieder einmal ein Patzer drin, vlt Torhüter Nummer 3 an der EM.

5. Johnny Leoni
    Ist momentan der beste Torhüter in der Schweiz, hat selten ein grober Schnitzer drin, der letzte war der Ausflug gegen GC.

6. David Zibung
    Wäre vlt DIE Alternative Möglichkeit, denn wenn er eine bessere Abwehr hätte, möchte ich nicht wissen, wie gut er ist, denn er überzeugt immer wieder, auch mit einer "Luzerner-Abwehr". Wink

Dzemaili

• Bericht
Seite 7 von 11 (151 Objekte)   « Erste Seite ... < 5 6 7 8 9 > ... Letzte Seite »
Als RSS Feed in XML ansehen