07/08

Themen Autor: Andi1990   Erstellt: 08-30-2007, 23:01   Antworten: 4
Beiträge sortieren: Zurück Weiter
  •  07-19-2007, 20:46

07/08

was macht aarau i dere saison?? stiegts jetzt würkli mal ab oder schaffed sies wieder ganz knapp??? oder chunts ganz andersch?? ich persönlich chum immer gern is brügglifeld und hoffe au das aarau nöd abstiegt sie müend eifach hinter GC am endi vo de saison liege ;)

GCZ

• IP Adresse ist Registriert
    • Bericht
  •  07-21-2007, 11:12

AW: 07/08

ich sägä, aarau spillt en guäti saison , und wird am endi 6.!

sie hend mit em jonas elmer en spieler kauft, wu erfahrig hät und im goal hend sie de benito.. au nöd de schlechtischt..

ich glube es wird mit aarau en überraschig gehh i dere saison

• Bericht
  •  07-25-2007, 9:26

Ben ech als FCZ-Fan (aber glich Aargauer^^) glicher Meinig... ech han d'Zämmefassig vom Match am So. FCA-YB gseh, und ech ben ächt positiv überrascht!!!
    die neue Zuegäng:

Rapisarda (Wohlen)
    Elmer (Chelsea II)
    Ianu (Bellinzona)
    Nushi (Wil)
    Bastida (Germinal ARG)
    Mutsch (A. Aachen II)
    Guerrero (YF Juventus)
    Tarone (Schaffhausen)

und es hend mi ALLI (wo gspillt hend..) positiv überrascht, au de Rapisarda, well i ha de amix z'Wohle gseh spelle, und naja, so überragend heder nie gspellt, und dasser ide ASL grad so guet methebe chan, *respect* ;-)

Drum, erwarti vo Aarau die Saison en Exploit... ;-) Solanger ned vorem FCZ landet... (gäll GCZ-Fan) :D

schööne

PS: Das Brügglifeld gehört zur ASL!!!!! Genau gleich wie der SJP oder der Letzi (glih emol...)

• Bericht
  •  07-25-2007, 9:27

Ben ech als FCZ-Fan (aber glich Aargauer^^) glicher Meinig... ech han d'Zämmefassig vom Match am So. FCA-YB gseh, und ech ben ächt positiv überrascht!!!
    die neue Zuegäng:

Rapisarda (Wohlen)
    Elmer (Chelsea II)
    Ianu (Bellinzona)
    Nushi (Wil)
    Bastida (Germinal ARG)
    Mutsch (A. Aachen II)
    Guerrero (YF Juventus)
    Tarone (Schaffhausen)

und es hend mi ALLI (wo gspillt hend..) positiv überrascht, au de Rapisarda, well i ha de amix z'Wohle gseh spelle, und naja, so überragend heder nie gspellt, und dasser ide ASL grad so guet methebe chan, *respect* ;-)

Drum, erwarti vo Aarau die Saison en Exploit... ;-) Solanger ned vorem FCZ landet... (gäll GCZ-Fan) :D

schööne

PS: Das Brügglifeld gehört zur ASL!!!!! Genau gleich wie der SJP oder der Letzi (glih emol...)

• Bericht
  •  08-30-2007, 23:01

i gläube äu aarau werd am endi öpe 6. hoffe natürli das witer före chöme.

wägem stadion wönds no luege, vellecht chönes jo gege mieti z basu oder zöri spele.

• Bericht
Als RSS Feed in XML ansehen