Hattrick

Themen Autor: Adinational   Erstellt: 02-17-2010, 18:08   Antworten: 30
Seite 1 von 3 (31 Objekte)   1 2 3 >
Beiträge sortieren: Zurück Weiter
  •  05-17-2007, 21:36

Hattrick

Wer vo euch spielt alles Hattrick ?
    • IP Adresse ist Registriert
    • Bericht
  •  05-17-2007, 21:47

AW: Hattrick

IchBig Smile aber erst sieteme Johr, wäge däm bini au nit so guet. Aber dies Johr stiegi sicher in die 8.Liga uf. Und dötte sött ich mi au locker halte könne.
    • Bericht
  •  05-17-2007, 22:54

Jo ech spiel au sit eim Jahr, abr ned erfolgrich, bin i die 10. Liga abgstigeSmile Stieg abr das Jahr widr uf !

• Bericht
  •  05-17-2007, 23:20

Am afang het me ganz schlimmi fehler gmacht gäll. So unnötigi ikäuf wo ein nit wieterbrocht händ und au e schlechts Training....
    • Bericht
  •  05-17-2007, 23:52

Ja stemmt. Am Afang het eifach d`Erfahrig gfehlt.
    • Bericht
  •  05-18-2007, 9:25

Ich spiele jetz die 4 Saison bei Hattrick heisse: Fc Hünibach4 und bin in der 8 ten hoffe das ich oben bleibe!!Zisi7
    • Bericht
  •  05-18-2007, 11:56

Mies Team heisst MuttenzUnited. Macht öper e friendly mit dr jugi gege mi?
    • Bericht
  •  05-18-2007, 12:51

ich :D lol..^^ mis team heisst FCB_1893 9. Liga, nöchst johr 8. :D

• Bericht
  •  05-18-2007, 13:07

Ja han au no keis Fründschaftsspiel für nächst Wuche. Mini Mannschaft heisst GC-Züri_Kickers_1886.

• Bericht
  •  05-18-2007, 13:51

Ich ha jetzt eins. Gc Fan machsch übernächst wuche e Friendly mit dr erste Mannschaft ?

Und no so als Tipp spiel in dr Liga nit mit Pressing. Die Liga isch jo nüt. Spiel Normal, über Flügel oder durch d Mitti. Mit Pressing hesch wenig Goalchance wäge däm machsch Unentschiede und verliersch je nach dem no will dr Gegner no durch e Penalty/Wietschuss e Goal erzielt Wink

Und ich ha gseh das du erst so um die 300 000 für Transfers usgeh hesch. Dörf meh froge wieviel Geld du uf em Konto hesch?
    • Bericht
  •  05-18-2007, 21:19

Jo mer chönd scho eis mache. Merci no für de TippWink

Ja han no recht vill Geld für Transfers usgeh, han abr au e *** Mannschaft gha. Han en 3 1/2 Stern Goali kauft, en 3 Stern Flügel, en 3 Stern Verteidiger und no en 3 Stern Stürmer. Den hani schuscht no recht vill Geld verlore weg Personal, Jugend, Stadionunterhalt, etc. Darum esch bin Bargelbestand em Moment bi -626 587Big Smile. Han abr au es paar Kollege wo meh Schulde hend so -800 000 odr sogar no meh.

• Bericht
  •  05-18-2007, 21:36

Ich bi i moment au 400 000 im minus do ich mi Stadion usbaut ha. Aber wenn morn d hütte vol isch hani scho mol 220 000 ignoh.Big Smile

Wenn du d möglichkeit hesch würdi o nuf e 3-5-2 umstelle do du in dinere Liga keini Problem mit de gegnerische Stürmer ha söttsch.

Wenn du 4 Spieler hesch wo im Flügel nit schlecht sind denn würdi e 3-4-3 mache. Numme 2 Zentrale Stürmer die andere 2 nach aussen. Dezu würdi denn s training uf Flügelangriff ändere.
    E Kolleg vo mir het das so gmacht und isch ziemlich Erfolgriech demit, do er als Spezialtaktik Flügelangriff het und so wird das den nomol verstärkt. Bim Zentrale Stürmer und Om hilfts wenn er Kopfballstark isch.

No e Tipp. Mis Team isch am afang au nit so guet gsi und ich ha au unnötigi Transfers gmacht. Irgendwenn hani wo über 27 sind verkauft oder entloh. Und jungi kauft. Und agfange Trainiere und das het sich würklich glohnt. Bi mir hets eifach d Saison versaut aber du hesch eifacheri Gegner bi dir sött das nit passiereWink

• Bericht
  •  05-18-2007, 23:13

Merci vell mal für Tipps. Probiers sicher mal us.

Wie vill Zueschauer hesch du den pro Spiel und wie gross esch dis Stadion?

Aso am Afang han ech 12 000 Pl. gha, han abr uf 8000 abgstockt, dass ech weniger Stadionunterhalt muss zahle, bi mier chunnts eh ned druf a han immer nur so 5000-6000 Zueschauer.

• Bericht
  •  05-18-2007, 23:30

ich ha meistens usverkauft ka. 12000 im schnitt hani 11700. Im neue Stadion händ 16000 Platz. Mol luege wie sehr das morn voll si wird Big Smile
    • Bericht
  •  05-19-2007, 21:46

ich spil sit öpe ein monat au mit. Big Smile han grad 1:0 gunne, knapp. Ich bin no en völlige afänger, aber han au scho schöni erfolg gha. Ich mus nur no luege dasi nöd bankrott gang. Mini Mannschaft heisst FC_Zurich, aber das wirdi glaub no ändere, das isch huere öd.
    • Bericht
Seite 1 von 3 (31 Objekte)   1 2 3 >
Als RSS Feed in XML ansehen